הפיתרון הבדוק לניקוי יסודי של עור הפנים

עפר גדנקן No Comments on הפיתרון הבדוק לניקוי יסודי של עור הפנים

תרחיצי פנים בסדרת EFFECTIVE CARE עם נוסחת TRIPLE ACTIVE

13:51
30.04.24
יונת קפלן No Comments on לא לספור קלוריות: הגישה של ניקול שרון לאורח חיים בריא

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

עונת הקיץ מביאה עימה חום מעיק, זיעה מוגברת ואוויר עמוס באבק, המשפיעים ישירות על עור הפנים שלנו. לכן בקיץ יש להקפיד על ניקוי פנים תכוף ויסודי יותר מבשאר עונות השנה.

תרחיצי הפנים בסדרת אפקטיב קר של ד"ר פישר מכילים נוסחה ייחודית המותאמת לניקוי עדין ויסודי של עור הפנים והצוואר, בעלת פעילות אקטיבית משולשת המשלבת לחות עשירה, הזנה ורעננות.

תרחיצי הניקוי של EFFECTIVE CARE מותאמים במיוחד לרמת החומציות הטבעית של העור, מועשרים בפרו ויטמין B5 המעניק לחות ורכות ומותיר את העור גמיש, חלק ונעים למגע. התרחיצים מועשרים בקומפלקס ייחודי המשלב ויטמין E, אנטי אוקסידנט המסייע בהגנה על העור מנזקי אקלים וסביבה הגורמים ליובש, שומר על מצבו התקין של העור ומנטרל רדיקלים חופשיים.

שני התרחיצים בסדרה הינם אל דמע ו 100% אל סבון.

התרחיצים הינם חלק מסדרת EFFECTIVE CARE המובילה של ד"ר פישר, סדרת תכשירים היפואלרגניים המטפלת באפקטיביות ובהצלחה ביובש עור, שומרת על מאזן הלחות הטבעי של העור ומעניקה לו מראה בריא וצעיר יותר.

הסדרה מתאימה לסוגי עור שונים, בעלת נוסחה עשירה המכילה קומפלקס ויטמינים ומרכיבים אפקטיביים מעשירי לחות, הנספגים במהירות ומונעים יובש עור לאורך זמן.

תרחיצי הפנים בסדרת אפקטיב קר כוללים 2 מוצרים:

  • תרחיץ פנים לכל סוגי העור לניקוי יסודי ולהסרת איפור, התרחיץ מועשר בתמצית שושנת מים להענקת לחות וסיוע בהרגעת העור.

תכולה: 180 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪

 

  • תרחיץ פנים סנסיטיב לעור רגיש לניקוי יסודי ועדין במיוחד ולהסרת איפור, עבר את מבדק SENSITIVE המעיד על התאמתו לעור רגיש, אדמומי ומגורה. התרחיץ מועשר בתמצית קיווי המסייעת להזנה והענקת חיוניות לעור.

תכולה: 180 מ"ל, מחיר מומלץ לצרכן: 17.90 ₪

 

ניתן להשיג את מגוון תכשירי הסדרה ברשת סופר פארם, ברשתות השיווק, בבתי המרקחת ובחנויות נבחרות.



0 תגובות